Tuesday, March 13, 2012

Hitung Hari Esok,.

.,بسم الله الرحمن الرحيم

,.السلا م عليكم


hohoit!! nak tau arkk?? esok kenduri paksu aku oo... alhamdulillah paksu aku selamat diijabkbulkan pagi tadi.. tapi sayang... aku tak sempat hadir majlis tuh... coz what?? sekolah punya fasal lahh.. tusyen sana la, kelas tambahan laa.. bengkel la.. macam2... asalnya balek hari ahad.. tapi alih2 cikgu pi ubah tarikh sampai selasa.. kononnya tak mau bagi jadual padat laa sangat..hish.. sekarang aku kat kampung .. paksu aku kawen laen.. arwah bini dia yang first dah meninggal dunia sebab kanser usus a.k.a servik wa rahim.. sobsobsob.. cian kan?? waaaaaa.. arwah tinggalkan 2 anak perempuan n sorang laki.. paling tua darjah 4.. paling kecik 5 taon.. kecian kat lepA.. dalam usia yang masih mentah n belum mengenal erti dunia dah kehilangan seorang ibu yang melahirkan lepa... oleh itu, kita yang mak masih ada hargailah... lepa nak dapat mak baqu!! yeay!.. pulun kan aku nih??takpa la... esok aku bz. daaaaa... wslm.

*AL-FATIHAH buat arwah maksu,. Normaziah Zarlelah,.

No comments:

Post a Comment