Wednesday, August 15, 2012

Bertemu dengan Ramadhan,.

.,بسم الله الرحمن الرحيم

,.السلا م عليكم



 Sory sesangat lar, aku dah lama tak update bl0g ni sebab busy ngan trial PMR aritu,. sampai entri sal puasa un tak cakap lagi,. apederrr,.. okayh! Ramadhan,.. aku p0st ni pun dah nak dekat raye dah,. lebih kurang 4 hari lagi,. hurmm,. sebut jar sal bulan Ramadhan,. mesti orang tau yang bulan ni banyak keberkatan n keindahannya berbanding ngan bulan-bulan islam yang laen,. yes, i admit it!,. tapi sepanjang bulan ni gak banyak perkara yang perlu kita tempuhi,. kadang-kadang ujian yang menimpa kita tak putus-putus,. dan dengan tu gak laa,. kita beribadat pun tak leh putus-putus kan? aku kalau kat hostel memang rajenn gilaa buat terawih,. boleh kata tiap-tiap malam,. tapi bila kat umah jar,. hampehh,.. mentang-mentang balek tiap-tiap minggu an,.,. ahaha,.. korang camna terawih?? bulan ni gak laa ujian datang kat aku sebagai insan biasa,.
  • kehilangan atuk yg tersayang
  • kena lalui peperiksaan percubaan PMR (penat,.)
  • kena pressure ngan pihak pengurusan
  • ustaz suhaimi sedih ngan pelajar sekolah yang kian terpesong(adeganteriak,.huhu)
  • dapat pi ujian permata pintar ukm  2,.(witiwit,. syiokckit)
banyak lagi aku nak senarai tapi terasa malas pulak kan?? aishh apa lar aku ni,. bulan puasa ni tak elok malas-malasan n keluh-kesah,. kurang pahala nanti,. hehe,. sabtu minggu lepas aku ada lar j0in pr0gram pecutan terakhir PMR,. anjuran Target Consultancy and Marketing,. nak kata best tuuu tak berapa sangat,. tapi boleh laaa.,.

No comments:

Post a Comment