Thursday, December 27, 2012

Result PMR 2012,.

.,بسم الله الرحمن الرحيم

,.السلا م عليكم

Wajah-wajah cemerlang PMR 2012, SEK.MEN.KEB AGAMA KEDAH


Haiihaii semuanya,. hari 19/12/12 merupakan hari keputusan PMR diumumkan,. Alhamdulillah,. praised to Allah for give me an unexpected result,. syukur sangat2 aku berjaya capai flying colours result., straight's A's,. bagi aku result PMR ni lain daripada exam biasa sebab gred sama,. ya arr,. gred sekolah lagi tinggi,. tapi kan disebabkan result aku harap sangat takde perubahan mendadak like as dari segi kawan., Dear, my closely friends,. perbezaan result kita tak bermakna aku lupakan korang terus,. apa yang aku harap sangat2 persahabtan kita takkan sesekali terjejas,. :),. SPM masih ada! teruskan memburu kejayaan itu! KITA PASTI BOLEH!! Kat 'facebook' , kalau orang tanya jar,. PMR macam mana? mesti aku rasa was2 nak cakap. Bukan apa, takut nanti bila silap cakap orang 'pikiaq' aku riak 'pulak". Haish,, na'uzubillah!! minta dijauhkan la daripada sifat riak tu. InShaAllah,.. :) . Bagi aku, result PMR tahun ni meningkat lebih baik daripada tahun lepas. Alhamdulillah laa,. Walaupun hasrat sekolah nak capai target lebih tinggi tak tercapai, tapi ada peningkatan tu pun dah cukup bagus. For candidates PMR 2013,harap korang boleh buat yang terbaik daripada tahun ni., Cikgu Basri (best thinking of teacher) pernah cakap,. buat anjakan PARADIGMA!
            Ermm,. tahun depan? InShaAllah, bagi sesi 2013 aku akan stay kat sekolah tu. Rasanya malas nak pindah,. Yala, harap peperiksaan yang sebenar ja aku boleh skor.Kalau pakai gred sekolah ,. belum tentu dapat. Jadi, azam aku seterusnya nak buru 11 A+!! hehehe..

No comments:

Post a Comment