Thursday, May 16, 2013

Oh,. Pityful!


.,بسم الله الرحمن الرحيم

,.السلا م عليكم

Hey ,ya! Selalunya time-time gini aku dah go to sleep dah,. Aisehh,nevermind,. Today ,i would talk about an incident. My brother,. dah botak! GUESS WHAT?? Aku pun mula-mula terkejut tahap. Ye la,dah lama tak balik. Tadi petang masuk-masuk ja rumah,terkejut tengok adik aku. Ingatkan siapa la. Fuhh, semput tengok adik aku jadi macam tu. First at all, aku think dia yang saja-saja nak botak. Rupa-rupanya ada al-kisah di sebalik kejadian yang langsung tak disangka.Ceritanya bermula begini,..... (ngeh3,over ngat aihh) My sister cerita kat aku last week, ada spotcheck kat sekolah adik aku, then rambut adik aku agak panjang kat bahagian depan tu kena kerat ngan PENGAWAS.. (aiseh,main kerat-kerat rambut lak,adik aku tu!).. nasib la adik aku sekolah lain,kalau dak memang aku cari orang yang kerat rambut adik aku tu., Lepastu, bila dia balik rumah, petang tu pi la kedai gunting rambut depan rumah aku ni.. tukang gunting rambut ni orang India.. Then, mat India ni cakap nak gunting no.2,, Adik aku bukan tau sangat, so dia pun angguk ja la., Habis-habis gunting tu,adik aku pun agak terkejut melihat perubahan rambut dia yang sangat ketara,. Hentam sajalah..(aku rasa mesti balik rumah ,dia teqiak an? muahaha, jahat gila ).. Tadi, aku try tanya mak aku lain betul or tidak cerita tu,, mak aku pun cakap ya.. siap tambah leteran lagi kot.. Mak aku bising kata mat India tu saja takmau trim bagi elok.MALAS., padahal boleh trim macam biasa., alasan sungguh bila dia kata rambut tu tak boleh trim sebab mak aku cerita rambut adik aku cuma kena potong sikit belah depan and menyebabkan rambut menjadi tidak setara., Tapi, nak panjang cerita tak guna juga sebab benda dah jadi kan.. Seriously, aku nampak adik aku look so sad.. mandom jaa, tak ceria.. Aiseh,, takpa,dik.. rambut tu boleh tumbuh lagi.. Don't worry,be happy,, enjoy your life ,. ^_^

tinggal kenangan...

No comments:

Post a Comment